Aktiivisia smialeita

Lista päivitetty vuonna 2014. Jos haluat smialisi listalle mukaan, ilmoita sen nimi ja lyhyt kuvaus sähköpostitse osoitteeseen verkkosivuvastaava@suomentolkienseura.fi.

Brandagamba

Smial Brandagamba on Helsingissä toimiva smial, joka kokoontuu yleensä parin viikon välein lukupiireilemään joko Helsingin keskustassa tai etänä Zoomissa, sekä vaihtelevammalla aikataululla keskustelemaan ja pitämään kivaa fantasian merkeissä, esimerkiksi joskus järjestetään lautapeli-iltoja tai muita juhlia. Jos haluat toimintaan mukaan, ota yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen smialbrandagamba@gmail.com tai tule johonkin smialin tapaamiseen.

Juhlapuu

Juhlapuu on verkkosmial ja toimii ensisijaisesti Konnussa. Fyysisesti Juhlapuun lehdet kokoontuvat lähinnä miiteissä, mutta toiminta keskittyy virtuaalimaailmaan. Siksi jäsenten ei tarvitse asua missään tietyssä kaupungissa tai maassa, eikä heidän jäsenyytensä hiivu poismuuton myötä.

Marach

Luumäellä toimii smial Marach.

Morel

Smial Morel toimii Tampereella torstaisin. Kokoontumispaikka vaihtelee, tarkempia tietoja Morelin weppisivuilta. Moreliin ovat tervetulleita kaikki täysi-ikäiset Tolkienin tuotannosta nauttivat henkilöt!

Rauros

Smial Rauros toimii Forssassa. Smial perustettiin 11.12.´13 Hobitti 2:n ensi-illassa. Meitä on tällä hetkellä 7 jäsentä, joista 2 kuuluu Tolkien-seuraan. Toimintamme ja kokoontumisemme on toistaiseksi satunnaista. Olemme mukana smial-kisassa, koska maasta se pienikin ponnistaa ja osallistuminen on aina kivaa.