Hallituksen kokous 4/2020-2021

Suomen Tolkien-seura Kontu ry:n hallituksen kokous 4/2020-21

Ma 8.3.2021 klo 19:00 Teamsissa

Paikalla: Olli Pitkänen (puheenjohtaja), Hanna Jungman (sihteeri), Liisa Kujala, Mikko Nikkilä, Anna Saarimaa, Miikka Uotila

1 Kokouksen avaus

Puheenjohtaja avasi kokouksen kello 19.05.

2 Laillisuus ja päätösvaltaisuus

Todettiin kokous lailliseksi ja päätösvaltaiseksi.

3 Esityslistan hyväksyminen

Lisättiin kohdaksi 7 ”Spefi-seurojen yhteistyökokous”. Hyväksyttiin kokouksen esityslista muilta osin.

4 Posti

Postissa on tullut pankista yhteystietojen päivityspyyntö. Mikko N hoitaa asian pankin kanssa.

Sähköpostiin on tullut yhteistyökysely liittyen ”Aino”-lyhytelokuvaan. Päätettiin kysyä tekijöiltä tarkempia tietoja minkälaista yhteistyötä he haluavat; voidaan ainakin mainostaa elokuvaa mm. seuran some-kanavilla. Olli P on yhteydessä tekijöihin.

5 Aiemmin käsiteltyjä asioita

Seuran arkisto on siirretty Santeri Palinin luota Katja Vihavaisen luo.

Miittitavarat on siirretty Saarimaiden luota Rhosgobellalle Hämeenlinnaan.

The Miitti -paikka on varattu Mallinkaisilta 5.-8.8.2021.

Liisa K on kysynyt alustavasti Helsingin keskustakirjasto Oodista olisiko Kino Reginassa kiinnostusta järjestää loppuvuonna LotR-elokuvien 20-vuotisjuhlanäytös. Oodissa oltiin kiinnostuneita, mutta syyskauden ohjelmisto päätetään vasta syyskuussa. Silloin kannattaa olla yhteydessä uudestaan.

6 Tolkien-lukupäivä

Tolkien-lukupäivä on 25.3. Liisa K on kysellyt kiinnostusta ja mahdollisia alustajia etätapahtumaan Vihreässä Lohikäärmeessä, Facebookissa ja Smial Brandagambassa. Päätettiin pitää lukupiirityyppinen tapahtuma ja pieni tietovisa. Olli P lupasi järjestää Zoom-linkin tapahtumaan ja laatia tietovisan. Tapahtuman linkkiä varten tarvitaan ennakkoilmoittautuminen joko Mellonin kautta tai suoraan Ollille.

7 Spefi-seurojen yhteistyökokous

Kokous järjestetään 13.3.2021 etänä suomalaisen fandomin discord-serverillä. Kokouksen järjestäjä on Finncon-yhdistys ry. Olli P osallistuu Tolkien-seuran edustajana ja kertoo seuran toiminnasta sekä suunnitelluista tulevista tapahtumista.

8 Muut esille tulevat asiat

Keskusteltiin alustavasti ideoista seuran juhlavuoteen (2022) sekä ajatuksesta järjestää karkausvuonna (keskikesällä 2024) ylilith-päivän ilonpitoa hobittien tapaan. Juhlavuodeksi on jo aikaisemmin ideoitu tapahtumaa/seminaaria Oodiin.

Seuraava kokous 31.5. klo 19.

9 Kokouksen päätös

Puheenjohtaja päätti kokouksen kello 20.00.