Hallitus 2012

Ensimmäinen Suomen Tolkien-seura ry:n ja Verkkoyhteisö Kontu ry:n yhdistymisen jälkeinen hallitus, toimikausi 1.1.–31.8.2012.

Jaakko Pirinen, puheenjohtaja

Olen vuonna 1985 syntynyt informaatiotutkimuksen ja interaktiivisen median yliopisto-opiskelija Tampereelta. Vapaa-ajallani istun usein tietokoneella, muun muassa Konnun keskustelufoorumilla olen jokseenkin vakiokasvo. Tolkienin ohella pidän myös muusta fantasiakirjallisuudesta, legoista sekä Wikipedian muokkailusta. Osallistun melko aktiivisesti smial Morelin toimintaan.

Miikka Uotila, varapuheenjohtaja

Suomen Tolkien-seuran puolelta Kontuunkin eksynyt tamperelainen. STs:n liityin vuonna 2001 ja Kontuun olen näköjään rekisteröitynyt 2002. Vaikutan lisäksi Smial Morelissa, STs:n Tampereen smialissa.

Janne Seppänen, sihteeri

Olen Vantaalla syntynyt lukiolainen vuosimallia 1993. Pääkaupunkiseutulaiseksi en kuitenkaan voi itseäni kutsua – olen asunut viimeiset kaksitoista vuotta Kainuussa. Konnun nettisivuilla olen pyörinyt vuoden 2007 lopusta saakka ennemmän tai vähemmän aktiivisesti eikä aikomuksena ole minnekään kadota. Verkkoyhteisö Kontu ry:n hallituksen joukkoihin liityin sen viimeiselle lyhyelle kaudelle vuonna 2011 ja hoidin sihteerin virkaa. Smialtoiminnasta minulla ei ole kokemusta – syynä ainakin osittain nämä leveyspiirit – mutta VyKin miiteissä olen jo jonkin aikaa pyörinyt.

Mikko Nikkilä, rahastonhoitaja ja jäsensihteeri

Olen vuonna 1989 syntynyt matematiikan yliopisto-opiskelija Helsingistä. Vapaa-ajallani istun usein tietokoneella, muun muassa Konnun keskustelufoorumilla olen jokseenkin vakiokasvo. Tolkienin ohella pidän myös muusta fantasiakirjallisuudesta, legoista sekä eteläintialaisista elokuvista. Osallistun melko aktiivisesti smial Brandagamban toimintaan.

Jasmin Syrjälä, tapahtuma- ja turvallisuusvastaava

Olen 1993 syntynyt wannabe-taide- ja designnörtti. Opiskelen taidelukion kuvataidelinjalla, ja vapaa-ajallani istun usein tietokoneella, valokuvaan tai touhuan jonkun video- tai muun mediataideprojektin parissa. Tolkien astui elämääni jo alakouluiässä, eikä ota lähteäkseen. Seinällä roikkuu John Howen ja kirjahyllyä komistavat Alan Leen kuvittamat Tolkien-aiheiset teokset.

Leena Peippo, yhdistymisvastaava

Anna Jääskeläinen, yhdistymisvastaava

Kävin syntymässä 1986 Pohjanmaalla, sitten siirryin Eteläkarjalaan kasvamaan ja nykyisin majoitun Janakkalassa. Aikani tuhlaan päiväkotityöhön, koirien ja omakotitalon hoitoon, verkkosivusto Konnussa pyörimiseen (useamman vuoden konnavahtiura takana) ja Suomen Tolkienyhteisöissä melko aktiiviseen toimimiseen. Verkko yhteisö Kontu ry:ssä olen toiminut pääasiassa tapahtumavastaavana ja The Miitti järjestäjätiimin jäsenenä, mutta myös hyvin lyhyt PJ:n ura takana. Vanhan STs:n hallituksessa olin yhden kauden varajäsen. Olen ahkera miittailija jonka lisäksi olen ollut mukana perustamassa sekä smial Marachia että Juhlapuuta, jossa toimin tällä hetkellä aktiivisena. Netissä minut tunnetaan nimellä Jaamar.

Wenla Gustafsson, postitus- ja tiedotusvastaava, varajäsen

Olen kotoisin Turusta, mutta nykyään asun Tampereella ja olen smial Morelin jäsen. Konnun puolella keskustelen nykyisin lähinnä ircissä, foorumilla olen ollut vuodesta 2003. Tämän hetken tulevaisuuden suunnitelmiin kuuluu oman alan työpaikka ja matkailu sinne ja takaisin.

Outi, tarvikevastaava, varajäsen

Synnyin Kymenlaaksossa ja jumitin siellä elämäni ensimmäiset parikymmentä vuotta – Konnussa pyörimään aktivoiduin teini-ikäisenä. Nyt Tampereella ja ylpeä Morelilainen. Miittailu on kivaa, kuten myös koiran kanssa leikkiminen, lukeminen, syöminen ja kielten opiskelu. Isona musta tulee EU-tulkki, paitsi jos unioni romahtaa ennen valmistumistani.