Vuosikokous 27.3.2010

8. Vuoden 2011 jäsenmaksu

15 e pysyy, yhteisjäsenyys jatkukoon

9. Muut esille tulevat asiat

Vaikka keksittäis rahalle käyttöä?

10. Kokouksen päätös

Toimintakertomus 2009

Järjestettiin seuraavat jäsentapaamiset: vuosijuhla 3.1. Tampereella, kevättapaaminen Tampereen toimintakeskus Vuoltsulla, kesätapaaminen Helsingin Suomenlinnassa sekä syystapaaminen Tampereen toimintakeskus Vuoltsulla.

Tampereella oli kuukausitapaamiset keväällä ja syksyllä jokaisen kuun kolmas perjantai kahvila Valossa. Helsingissä kuukausitapaamiset olivat kuukauden viimeinen sunnuntai oluthuone Kaislassa.

Seura oli edustettuna erilaisissa fantasia-alan tapahtumissa (mm. Finncon ja Ropecon) sekä osallistui TamFan-tapahtuman järjestämiseen Tampereella. Lisäksi seura osallistui scifi-seurojen yhteistyökokoukseen ja Oxonmootiin Oxfordissa. Osallistui TSH-sinfoniaan Tampereella.

Julkaistiin neljä HobSania ja kaksi Legolasta. Kaksi viimeistä Legolasta on tarkoitus julkaista tuplanumerona kevään 2010 aikana. Harjoitettiin lehtivaihtoa useiden koti- ja ulkomaisten järjestöjen kanssa.

Luovutettiin Kuvastaja-palkinto parhaalle kotimaiselle fantasiakirjalle Helsingin kirjamessuilla.

Smialit järjestivät omaa, vapaamuotoista toimintaansa sekä osallistuivat hallituksen järjestämään smialkisaan ja parhaiten pärjänneelle smialille myönnettiin palkinto.

← Toimikausi 1.1.2010–31.12.2010