Hallituksen kokous 1/2013-14

15.9.2013 klo 18
##valkoinenneuvosto @ irc.freenode.net

läsnä: Leena Peippo, Silja Ojanen, Miikka Uotila, Mikko Nikkilä, Kerttu Pihlajamaa, Wenla Gustafsson, Anna Saarimaa, Jasmin Syrjälä

1. Kokouksen avaus
Puheenjohtaja avasi kokouksen klo 18.05.

2. Kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus
Kokous todettiin lailliseksi ja päätösvaltaiseksi.

3. Esityslistan hyväksyminen
Esityslista hyväksyttiin sellaisenaan.

4. Posti
Postia ei ole tarkistettu pariin viikkoon, mutta Mikko on luvannut hoitaa lähiaikoina.

5. Legolaksen tilanne
Nykyinen päätoimittaja Inkeri Kontro lopettaa seuraavan numeron ilmestyttyä eikä uutta päätoimittajaa ole tiedossa. Keskusteltiin lehden tulevaisuudennäkymistä ja nähtiin järkeväksi virallistaa epäsäännöllinen ilmestyminen, nykyisellä budjetilla hyvä ilmestymistahti olisi noin kerran vuodessa. Hallitus ottaa vastuulleen tulevien Legolasten kasaamisesta. Kerätään materiaalia verkossa ja julkaistaan kun sitä on kasassa sopivasti. Jasmin lupautui taittamaan lehteä ja hoitamaan ainakin teknistä puolta. Hallituksen huoneeseen perustetaan topikki lisäideoinnille.

6. Hobsan ja jäsenmaksut
Hobsanissa tiedotetaan jäsenmaksuista, pikkujoulu- ja vuosijuhlamiiteistä ja yleiskokouksesta. Syysmiittiin alennusoikeutetut katsotaan edellisen kauden jäsentiedoista koska miitti on niin lähellä uuden kauden alkua.

7. Smaugin autioittama Käärme
Pyritään saamaan eloa foorumille. Ideoina mm. jokin kilpailu, pelit, videot, mainosflyerit, jonkun hienon grafiikan takana oleva tietokilpailu (vrt Voguen velociraptorit). Asian puimista jatketaan tulevissa kokouksissa.

8. Hobitti vol. 2: ensi-ilta ideat ym.
Pukukilpailu järjestetään tänäkin vuonna. Jonotuksessa huolehditaan näkyvyydestä sosiaalisessa mediassa ja myös paikan päällä voitaisiin järjestää ohjelmaa. Pukukilpailun tuomaristoon pyydetään joku FS-filmiltä, muita potentiaalisia tuomareita mm. Rora, Kisu ja Leena. Mainostus laitetaan käyntiin. Kilpailuja pohditaan lisää seuraavassa miitissä.

9. Meta
Leena hoitaa yhdistyksen tarjottavat pikkujoulumiittiin (perinteiseen tapaan glögiä ja pipareita) ja kokoukseen.

Entiset LotR-teinit ovat nykyään korkeakouluiässä, joten pidetään haalarimerkkikilpailu talvella ja teetetään merkkejä keväällä, jos ei saada kilpailun kautta ideoita niin hyödynnetään jotain badgea. Merkkejä kaupitellaan opiskelijoille approissa yms tapahtumissa, myös järjestötorien tyyppisiä tapahtumia voidaan harkita.

Leena on saanut Joulupukin kirje -projektin etenemään, Isilmírë on luvannut tekstata ja kuvittaa kirjeen, ja se lähetetään jäsenille jouluksi.

Somevastaavat saavat tiedottaa esim. Unkarin Tolkien-tapahtumista vapaasti Käärmeessä ja muualla.

10. Kokouksen päättäminen