Hallituksen kokous 7/2019-2020

Suomen Tolkien-seura Kontu ry:n hallituksen kokous 7/2019-20
Ti 2.6. 2020 klo 19 ##valkoinenneuvosto
Paikalla: Olli Pitkänen (puheenjohtaja), Hanna Jungman (sihteeri), Liisa Kujala, Mikko Nikkilä, Anna Saarimaa, Janne Seppänen, Nienna Lagus, Lotta Raatikainen, Sonja Virta

1 Kokouksen avaus

Puheenjohtaja Olli Pitkänen avasi kokouksen kello 19:20.

2 Laillisuus ja päätösvaltaisuus

Kokous todettiin laillisesti koolle kutsutuksi ja päätösvaltaiseksi.

3 Esityslistan hyväksyminen

Hyväksyttiin esityslista kokouksen työjärjestykseksi.

4 Posti

Janne S kävi 2.6. Lokerossa oli Medlemsbladet ja Tähtivaeltaja. AIkaisemmin on myös tullut lehtiä. Janne toimittaa Mikolle postissa tulleet tiliotteet.

5 Aiemmin käsiteltyjä asioita

Päätettiin, ettei tehdä pankkioikeuksien siirtoa enää tällä kaudella.

6 Paitatilaus

Seuran t-paitoja ja huppareita on tilattu yhteensä 31 kpl. Tämän lisäksi päätettiin tilata aikaisemman kokouksen päätöksen mukaisesti t-paitoja: miesten/unisex musta: S 1, M 4, L 3. XL 3, XXL 2 = 13 kpl. Lady fit musta: M 3, L 3 ja XL 2 = 8 eli yhteensä 21 kpl. Huppareita tilataan lisäksi vihreänä 1 kpl M-kokoa ja 2 kpl L-kokoa.

Hanna tekee tilauksen Porukkapaitaan ja postittaa postitettavat tilaukset. Loput toimitetaan miitissä elokuussa.

7 Tulevat miitit

Päätettiin järjestää The Miitti suunnitelman mukaan, ellei tule uusia rajoituksia/suosituksia kokoontumisten suhteen. Miittivastaavat sopivat vielä myöhemmin turvallisuuskäytännöistä samoin kuin muista miitin yksityiskohdista.

The Miitin hinnoiksi sovittiin: (ei jäsen/jäsen) 3yötä 40 €/35 €, 2 yötä 30 €/25 €, 1 yö 15 €/10 €.

8 Muut esille tulevat asiat

Seuralle on tullut haastattelupyyntö Espanjan Tolkien-seuralta. Hallituksen jäsenten on mahdollista vastata kysymyksiin google docsissa.

Keskusteltiin vielä Suomenlinna-piknikistä ja pidettiin edellinen päätös, ettei tänä vuonna osallistuta.

Seuraavaa kokous ti 21.7. klo 19.

9 Kokouksen päätös