Hallitus 2002

Benjamin Bainton, puheenjohtaja

Jaaha. Täällä taas. Vuosi sitten lupasin selvittää, miksi olin ainoa ehdokas puheenjohtajaksi. Ei selvinnyt. Ehkä muut vain eivät tiedä, että tämä on oikeasti ihan hauska ja helppo homma. (Ben on oppinut delegoinnin jalon taidon, Ilana huom.) Jos joku ei vielä minua tunne: Kumma hippi-rokkari-fantsu-scifi-anime-opiskelija- hörhö. Siinä elämäni pähkinänkuoressa.

Markus Neuvonen, varapuheenjohtaja

Olen espoolainen 21-vuotias elämänfilosofi, ja olen kiinnostunut fantasian lisäksi tieteistä, taiteista ja taistelulajeista.Vastuullani on erilaisten nakkien lisäksi kolumni ”Noldorin napina” Legolaksessa.

Manu Paavola, sihteeri

Lähes kymmenen vuotta kestäneen sitkeän yrittämisen jälkeen olette vihdoin onnistuneet nakittamaan minut. Olen siis 21-vuotias helsinkiläinen ja opiskelen yliopistolla englantilaista filologiaa. Tolkienin ohella harrastuksiini kuuluu Peter Greenawayn elokuvat, Philip Glassin musiikki sekä urheilun seuraaminen ja miekkailun alkeiden opetteleminen. Toivon oppivani vuoden aikana mahdollisimman paljon uutta, mutta mahdollisimman vähän kantapään kautta.

Maarit Heinonen, rahastonhoitaja

Olen 22-vuotias espoolainen opiskelija. Rahastonhoitajaksi jouduin puolen vuoden kokemuksen jälkeen uudelleen edellisen rahiksen pysytellessä yhä pakosalla Kiinassa. Fantasian lisäksi harrastuksiini kuuluu mm. ratsastus ja ehkä jonain päivänä valmistun biokemistiksi.

Karoliina Leikomaa, smialvastaava

Hiphei! Minä täällä taas! Toista vuotta smialvastaavana ja neljättä vuotta hallituksessa, pretty good, huh? Olen 19 vuotta ja opiskelen ympäristötekniikkaa englannin kielellä Tampereen ammatikorkeakoulussa. Ylimääräinen (?) aikani kuluu oman bändin kanssa keikkaillessa, toisten bändien keikoilla käydessä ja muutenkin musiikin parissa duunaillessa. Lukekaa lisää smialpalstalta! :)

Janne Tapio, varajäsen, paino- ja postitusvastaava

Tämä 23-vuotias työelämän pyörteissä oleva Helsinkiläinen on nykyisin erittäin vaikeasti tavoitettava henkilö. Hallituksessa taka-alalle vaihtanut varajäsen on pitkän hiljaisolon jälkeen myös jäsentapaamisissa. Tulevaisuudessa hänen huhutaan tavoittelevan taas opiskelijan titteliä.

Elli Leppä, julkisuusvastaava

Farmasian opiskelija ja vasta toisen vuoden nyypiö seurassa päätyi pahaa-aavistamatta hallitukseen ja ujon ja hiljaisen luonteensa vastaisesti vieläpä huolehtimaan julkisuusasioista (ie. median ahdisteltavaksi). Kuulosti helpolta ja yksinkertaiselta hommalta…Lukee mielellään ja paljon, eläytyy Tolkienin kirjoihin niin, että muu maailma muuttuu toisarvoiseksi häiriötekijäksi. Harrastaa aikidoa ja tykkää singer-songwriter-naisartistien musiikista.

Daniel Bainton

Olen tämänkin vuoden hallituksessa, jälleen kerran vain tavallinen hallituksen jäsen ilman mitään erikoista tehtävää. :) Opiskelen kaksoistutkintoa ammattikoulussa ja lukiossa. Harrastan lukemista, musiikin kuuntelua, roolipelejä ja monenlaista muuta kivaa.

Ilana Rimón, varajäsen

Palvelustaan päättämässä, ei kuitenkaan vielä täysin näyttämöltä poistuen. Erityistä tehtävää ei määrätty, mutta varajäsenen ominaisuudessa tämä 21-vuotias opiskelija yrittää hiukan vahtia juniorihallituisten puuhastelua ja neuvoa heitä kokemuksen syvällä rinta-äänellään. Muulloin ex-sihteerin voi bongata antikvariaateista, arkeologian laitokselta, roolipeleistä sekä tanssilavoilta.