Hallitus 2010

Suomen Tolkien-seura ry:n hallitus toimikaudella 1.1.2010–31.12.2010.

Leena Peippo, puheenjohtaja

Hei! Olen Leena, puheenjohtaja. Seuran toiminnassa olen ollut mukana seitsemisen plus yksi vuotta, joista neljä plus yksi viimeisintä myös hallituksen riveissä.

Opiskelen teatteripuvustusta Savonlinnassa, mutta miut saattaa bongata myös Tampereen fandom piireistä. Harrastuksiini kuuluu lukeminen, käsityöt, tanssi ja tietokoneella jumittaminen. Foorumeilla ja irkissä miut tunnetaan nickillä Shetai.

Miikka Uotila, varapuheenjohtaja & paino- ja postitusvastaava

Edelleenkin hallituksessa. Tällä kertaa painon ja postituksen lisäksi varapuhiksen nakki. Vaikutan yhä Tampereella ja smial Morelissa. Jokin on sentään muuttunut, valmistuin yliopistosta! Keskustelupalstoilta minut löytää Mic nickin takaa.

Jaakko Pirinen, sihteeri

Olen vuonna 1985 syntynyt informaatiotutkimuksen yliopisto-opiskelija Tampereelta. Vapaa-ajallani istun usein tietokoneella, muun muassa Konnun keskustelufoorumilla olen jokseenkin vakiokasvo. Tolkienin ohella pidän muidenkin kirjojen lukemisesta sekä elokuvien katselemisesta. Osallistun melko aktiivisesti smial Morelin toimintaan.

Tuire Siikala, rahastonhoitaja

Hei kaikki! Olen tamperelainen kieltenopiskelija, jonka tulevaisuuden suunnitelmissa on opettajan ammatti. Jatkan seuran hallituksessa ja tällä kertaa toimin rahastonhoitajana. Lisäksi vaikutan smial Alfirinissa ja vietän aikaa paitsi kavereiden kanssa myös monenlaisten harrastusten parissa.

Ben B. Bainton, jäsenrekisterin ylläpitäjä

Esittelyn olisi voinut kopioida suoraan vuoden takaisesta, mutta taidanpa olla liian laiska vanhoja tekstejä kaivamaan esiin. Uusille tuttavuuksille kerrottakoon, että olen kohta kolmekymppinen helsinkiläinen ikuinen opiskelija ja yleisluontoinen ”hörhö”, jonka elämää hallitsevat fantasia ja scifi kaikissa muodoissaan. Hallituksessa olen nyt tainnut olla mukana pidempään kuin kukaan muu. Päävastuuni on jo useamman vuoden ollut jäsenrekisterin ylläpito.

Mikko Nikkilä, myyntivastaava

Olen vuonna 1989 syntynyt matematiikan yliopisto-opiskelija Helsingistä. Vapaa-ajallani istun usein tietokoneella, muun muassa Konnun keskustelufoorumilla olen jokseenkin vakiokasvo. Tolkienin ohella pidän muidenkin kirjojen lukemisesta sekä elokuvien katselemisesta. Osallistun melko aktiivisesti smial Brandagamban toimintaan.

Soile Järvi, jäsen

Olen tilapäisesti työtön humanisti ja englantilaisen filologian sivutoiminen jatko-opiskelija Tampereelta. Tolkien-seuraan olen kuulunut suunnilleen kymmenen vuotta, mutta hallituksessa olen nyt ensimmäistä kertaa. Hyvän kirjallisuuden lisäksi pidän esim. musiikista ja siileistä.

Mervi Mäkelä, varajäsen

Kvaak! Nimeni on Mervi, joskin useampi ehkä tuntee Nerweninä. Tampereella asustan ja Tolkienia olen harrastanut toistakymmentä vuotta – se on kiva laji jossa voi aina oppia jotain uutta. STS:n hallituksessa olen varajäsenenä ja yhteyshenkilönä Kontuun (jossa keikun PJ:n jakkaralla). Jos siis seurojemme yhteistyössä jokin askarruttaa tai sinulla on ideoita siihen liittyen, ota yhteyttä!

Niko Jylhä, varajäsen

”Enimmäkseen harmiton elokuvista, noppapeleistä sekä erämaavaelluksesta pitävä harrastelija. Vaikuttaa Pirkanmaalla eikä omaa akateemista tutkintoa. Vanhenee jatkuvasti.”