Järjestäytymiskokous 23.8.2023

Suomen Tolkien-seura Kontu ry:n hallituksen kokous 1/23-24
Paikka: Etäkokous Zoom-sovelluksella. Pöytäkirja
Aika: keskiviikkona 23.8. klo 20.00

Läsnä: Olli Pitkänen (pj.), Eetu Hämäläinen, Taru Heikkinen, Liisa Kujala, Päivi Marttila, Miikka Uotila, Nienna Lagus, Sonja Virta (poistui kello 20.38 asialistan kohdassa 8), Susanna Keinänen

1. Kokouksen avaus
    Olli Pitkänen avasi kokouksen kello 20.02.
  2. Laillisuus ja päätösvaltaisuus
    Todettiin kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus.
  3. Sihteerin ja pöytäkirjantarkastajien valinta
    Valittiin kokouksen sihteeriksi Eetu Hämäläinen ja pöytäkirjantarkastajiksi Liisa Kujala ja Miikka Uotila.
  4. Esityslistan hyväksyminen
    Hyväksyttiin muutoksitta.
  5. Posti
    Postissa Tähtivaeltaja-lehti.
  6. Hallituksen järjestäytyminen
    Käytiin ensin läpi nykyiset tehtävät. Valittiin varapuheenjohtajaksi Taru Heikkinen, sihteeriksi Eetu Hämäläinen, jäsensihteeri-rahastonhoitajaksi Susanna Keinänen, Miittivastaavaksi Nienna Lagus, varamiitti- ja turvallisuusvastaavaksi Päivi Marttila, myyntitavaravastaavaksi Sonja Virta, tapahtumavastaavaksi Miikka Uotila, tiedottajaksi Liisa Kujala, verkkomestariksi Mikko Nikkilä ja akateemisten asioiden vastaavaksi Sonja Virta. Arkiston- ja kirjastonhoitajana toimii Katja Vihavainen ja Kuvastaja-raadin puheenjohtaja Marianna Leikomaa. Toivotaan jokaiselta pieni esittely itsestään.
  1. TSH:n julkistustilaisuus
    Perjantaina 22.9. kello 17 Kansallismuseossa. Kaikille avoin tilaisuus. Kutsutaan aktiivijäseniä paikalle. Järjestäjänä WSOY.
  2. Miitit
    Keskusteltiin ensin tapahtuman hinnoittelusta jäsenten ja ei-jäsenten kesken. Syysmiitin hinta 25€ jäsenet / 35€ ei jäsenet. Yksi yö 15€ / 25€. Kevätmiitin ajankohdaksi suunniteltiin 19.-21.4. Käytiin myös läpi mahdollisia uusia miittipaikkoja. Syysmiitti, 13.–15.10.2023, Mallinkaisten leirikeskus, Mallinkaisten rantatie 210, 14140 Janakkala
    Vuosijuhlamiitti, 11.-14.1.2024, Särsjärven leirikeskus, Hämeenlinnantie 357, 17500 Padasjoki
    The Miitti 2024, 8.-11.8.2024, Särsjärven leirikeskus, Hämeenlinnantie 357, 17500 Padasjoki.
  1. Tilinkäyttöoikeudet
    Yhdistyksen tilin (Nordea FI95 2001 1800 0427 42) käyttöoikeuksien haltijoiksi hallituskaudeksi 1.9.2023-31.8.2024 päätettiin Olli Pitkänen (), Taru Heikkinen () ja Susanna Keinänen (). Mikäli edellä mainituista poikkeavilla aiempien vuosien toimihenkilöillä vielä on käyttöoikeudet, ne poistettakoon. Valtuutettiin Susanna Keinänen hoitamaan asiaa pankin kanssa yksin.
  2. Muut esille tulevat asiat
    Seuraavaan kokoukseen pohdittavaa: Postilokeron kohtalo, mahdollinen tilipankin vaihtaminen, pöytäkirjojen sähköinen allekirjoittaminen.
    Jäsenmaksujen viitenumerot, mikäli oma ei ole tiedossa.
    Sisältöä Hobittilan sanomiin: Uusi hallitus, mainos Syysmiitistä, tapahtuma Viikin kirjastossa, kertomus The Miitistä, jäsenmaksuohjeet.
    The Miitin reklamoinnista saatu sadan euron hyvitys käytetään mahdollisuuksien mukaan Vuosijuhlamiitin olosuhteiden parantamiseen.
    Seuran jäseniä osallistuu Oxonmootiin, kustannamme kukkalaiteen J.R.R. Tolkienin haudalle. Kirjailijan kuolemasta tulee 50 vuotta 2.9.2023.
  3. Tulevat kokoukset
    Maanantaina 9.10.2023 kello 19.
  4. Kokouksen päätös
    Puheenjohtaja päätti kokouksen kello 21.30.