Hallitus 2013–14

Suomen Tolkien-seura Kontu ry:n hallituksen kokoonpano toimikaudelle 1.9.2013–31.8.2014 valittiin 19.7.2013 pidetyssä yhdistyksen vaalikokouksessa. Vastuutehtävät jaettiin samana päivänä pidetyssä hallituksen järjestäytymiskokouksessa.

Sulkeissa olevat nimet viittaavat henkilön käyttäjätunnukseen Internetin suurimmalla suomalaisella Tolkien-aiheisella keskustelualueella, Vihreässä Lohikäärmeessä.

Leena Peippo (Shetai), puheenjohtaja

puheenjohtaja@suomentolkienseura.fi

Olen 80-luvun puolivälin tienoilla Tampereella syntynyt nykyinen Savonlinnalainen elokuvateatterin koneenhoitaja ja ikiopiskelija. Suomen Tolkien-seuraan liityin 2000-luvun alkupuolella, hallituksen riveissä olen vaikuttanut vuodesta 2006 lähtien ja kuluva kausi on jo viides puheenjohtajana. Harrastuksiini kuuluu lukeminen, jousiammunta, kaikenlaiset käsityöt ja tietokoneella jumittaminen. Käärmeessä ja irkissä minut tunnetaan nickillä Shetai.

Anna Saarimaa (Jaamar), varapuheenjohtaja

Silja Ojanen (Steelsheen), sihteeri

sihteeri@suomentolkienseura.fi

Synnyin ja kasvoin Keski-Suomessa, muutaman viime vuoden olen vaikuttanut Helsingissä. Jonain päivänä minusta ehkä tulee matikanopettaja, sitä odotellessa kulutan aikaani harrastamalla musiikkia, osakuntatoimintaa, irkkaamista, käsitöitä, fanityttöilyä ja liikuntaa. Kuulun smial Brandagambaan ja minuun saattaa törmätä myös seuran miiteissä.

Mikko Nikkilä (Micco), rahastonhoitaja ja jäsensihteeri

rahastonhoitaja@suomentolkienseura.fi
jasensihteeri@suomentolkienseura.fi

Olen vuonna 1989 syntynyt matematiikan yliopisto-opiskelija Helsingistä. Vapaa-ajallani istun usein tietokoneella, muun muassa Konnun keskustelufoorumilla olen jokseenkin vakiokasvo. Tolkienin ohella pidän myös muusta fantasiakirjallisuudesta, legoista sekä eteläintialaisista elokuvista. Osallistun melko aktiivisesti smial Brandagamban toimintaan.

Jasmin Syrjälä (Jasdril), tapahtuma- ja turvallisuusvastaava

tapahtumavastaava@suomentolkienseura.fi

Olen 1993 syntynyt kulttuurituottajuudesta haaveileva geek-tyttö. Vapaa-ajallani istun usein tietokoneella, valokuvaan tai harrastan sosiaalista kanssakäymistä kivojen ihmisten ja/tai hevosten kanssa. Asioiden organisointi ja järjestäminen on ehkä parasta maailmassa. Tolkien astui elämääni jo alakouluiässä, eikä ota lähteäkseen. Tykkään taiteesta, eritoten Howen ja Leen Tolkien-taiteesta. Tälläkin hetkellä seinää koristaa John Howen teos.

Kati Ahonen (Vampirelady), sosiaalisen median tiedottaja

tiedotusvastaava@suomentolkienseura.fi

Pohjois-Savossa vuonna -92 syntynyt, jokuisia vuosia sitten Tampereelle muuttanut nainen. Enimmäkseen vietän aikani pelaamalla tietokoneella vähän kaikkea laidasta laitaan, lukemalla kirjoja ja fanityttöilemällä. Pääsin juuri opiskelemaan matkailualaa ja tulevaisuudessa haluaisinkin toimia matkaoppaana. Käyn seuran Miiteissä aktiivisesti, ja olen myös smial Morelin jäsen.

Kerttu Pihlajamaa (Otak), sosiaalisen median tiedottaja

tiedotusvastaava@suomentolkienseura.fi

Olen aloitteleva suomen kielen opiskelija Helsingistä. Fantasiakirjallisuuteen tutustuin jo pienenä, ja tässä sitä nyt ollaan. Melkoinen osa ajastani kuluu tietokoneen ääressä irkaten, netissä surffaillen ja Simsiä pelaten, mutta pidän myös mukavista ihmisistä, musiikista ja hamsterini paijaamisesta. Kuulun smial Brandagambaan ja käyn seuran miiteissä niin usein kuin kykenen.

Miikka Uotila (Mic), paino- ja postitusvastaava, varajäsen

Suomen Tolkien-seuran puolelta Kontuunkin eksynyt tamperelainen. STs:n liityin vuonna 2001 ja Kontuun olen näköjään rekisteröitynyt 2002. Vaikutan lisäksi smial Morelissa, STs:n Tampereen smialissa.

Wenla Gustafsson (Freyja), varajäsen