Hallituksen kokous 5/2019-2020

Suomen Tolkien-seura Kontu ry:n hallituksen kokous 5/2019-20
La 27.2.2020 klo 19 ##valkoinenneuvosto
Paikalla: Olli Pitkänen (puheenjohtaja), Hanna Jungman (sihteeri), Nienna Lagus, Mikko Nikkilä, Anna Saarimaa, Liisa Kujala, Miikka Uotila, Janne Seppänen

1 Kokouksen avaus

Puheenjohtaja Olli Pitkänen avasi kokouksen kello 19:10.

2 Laillisuus ja päätösvaltaisuus

Kokous todettiin laillisesti koolle kutsutuksi ja päätösvaltaiseksi.

3 Esityslistan hyväksyminen

Hyväksyttiin esityslista kokouksen työjärjestykseksi. Puheenjohtaja ehdotti lisättäväksi kohdaksi 9 ”Yhteistyökokous” ja kohdaksi 10 ”Finncon”. Nämä muutokset hyväksyttiin.

4 Posti

Janne S on ilmoittanut postilokeroiden vaihtuneen ja hänellä on uudet avaimet (2 kpl).

5 Aiemmin käsiteltyjä asioita

Mikko N tarvitsee pankkiasioiden hoitamiseksi myös vaalikokouksen allekirjoitetun pöytäkirjan. Vaalikokouksen ptk, samoin kuin myös tarvittava PRH:n ote on Ollilla. Olli toimittaa ne Mikolle. Säännöistä riittää tavallinen tekstidokumentti.

Kiinnostuksen puutteen vuoksi seura ei järjestä yhteistapaamista LotR-konserttiin liittyen, vaan jokainen voi sopia treffejä oma-alotteisesti. Liisa K on kysynyt Billy Boydin tapaamismahdollisuutta, ja RT Entertainmentin tyyppi on luvannut selvittää asiaa.

Liisa K on myös kysynyt onko Legolas tarkoitus julkaista. Se ei ainakaan lähiaikoina ole valmistumassa.

Tolkien-lukupäivänä (25.3.) Smial Brandagamba järjestää teemaan liittyvän tilaisuuden kirjasto Oodissa kuukausitapaamisensa yhteydessä. Smial Juhlapuu pitänee teemakeskustelua ircissä. Kirjastoja on informoitu sähköpostilla. Liisa laittaa saman viestin myös someen.

6 Kevätmiitti

Nienna L ei ehkä pääse kevätmiittiin, joten sovittiin, että Hanna J toimii siinä tapauksessa vastuuhenkilönä.

7 Paitatilaus

Todettiin, että Käärmeessä olleessa kyselyssä paidan ja hupparin värit olivat saaneet kannatusta seuraavasti: vihreä 17, musta 12, tummansininen 11, murrettu keltainen/oranssi 8, ruskea 8 punainen 4 ja roosa/vaaleanpunainen 3. Päätettiin väreiksi tummansininen, vihreä ja oranssi/ruskea, saatavuuden mukaan.

Päätettiin tilata www.porukkapaita.fi:sta huppariksi: ”Yksivärinen, laadukkaampi pro-huppari vetoketjulla” (hinta alk. 33,30 € + painatus), josta

• Unisex/miesten: Russell Men’s Authentic Zipped Hood J266M
• Naisten: Russell Ladies’ Authentic Zipped Hood J266F
• Värit: vihreä (38), musta (36), viininpunainen (41), liila (81)
• Myyntiin päätettiin tilata vihreää

T-paidaksi päätettiin tilata samasta paikasta ”Normaalipaksuinen unisex t-paita”

• Unisex/miesten: Clique New Classic-T 029360
• Naisten: Clique New Classic-T Ladies 029361
• Värit: vihreä (68), oranssi (18), tummansininen (580), musta (99); varalla ruskea (825)
• Myyntiin päätettiin tilata mustaa

Päätettiin pyytää tässä vaiheessa tarjous (Hanna J pyytää Porukkapaidasta) ja jätetään asia seuraavaan kokoukseen.

8 Smial-kilpailu

Puheenjohtaja ehdotti tätä asiaa siirrettäväksi seuraavaan kokoukseen. Ehdotus hyväksyttiin.

9 Scifi-seurojen yhteistyökokous 29.2.

Miikka U (+ Freyja ja Shetai) ovat menossa kokoukseen edustamaan Kontua, joka pidetään 29.2. Kokouksessa kerrotaan lyhyesti Kontu ry:n kuulumiset ja The Miitin ajankohta.

10 Finncon 10.-12.7. Tampereella

Finnconiin on tulossa miitti-tila ja sinne tullaan kohta kyselemään miitti-aiheita. Päätettiin järjestää miitti Finnconissa, Miikka U hoitaa asiaa.

11 Muut esille tulevat asiat

Seuraava kokous ircissä ti 31.3, tai kevätmiitissä mikäli hallituslaisia on siellä riittävästi paikalla.

12 Kokouksen päätös