Hallituksen kokous 5/2020-2021

Suomen Tolkien-seura Kontu ry:n hallituksen kokous 5/2020-21

Ma 31.5.2021 klo 19:00 Teamsissa

Paikalla: Olli Pitkänen (puheenjohtaja), Hanna Jungman (sihteeri), Elias Jungman, Taru Heikkinen, Liisa Kujala, Nienna Lagus, Mikko Nikkilä, Anna Saarimaa, Miikka Uotila

1 Kokouksen avaus

Puheenjohtaja avasi kokouksen kello 19.05.

2 Laillisuus ja päätösvaltaisuus

Todettiin kokous lailliseksi ja päätösvaltaiseksi.

3 Esityslistan hyväksyminen

Hyväksyttiin kokouksen esityslista.

4 Posti

Postilokerolla käyty viime viikolla, ei ihmeellistä. Liisalle tullut amerikkalaiselta Tolkien-tutkijalta sähköpostia, kysyi Seuran tilanteesta.

5 Aiemmin käsiteltyjä asioita

Seura on saanut tähän mennessä kaksi viiriehdotusta. Juhla-Legolakseen on ottanut yhteyttä kaksi kiinnostunutta. Olli ottaa yhteyttä halukkaaseen päätoimittajaan.

6 The Miitti

Miitti päätettiin järjestää, mutta seurataan koronatilannetta ja tarvittaessa ollaan valmiina perumaan. Miittipaikan viimeinen peruutuspäivä on 30 vrk ennen varauksen alkamispäivää.

Päätettiin ruokabudjetiksi noin 250 euroa. Päätettiin, että yhdistys maksaa bensakulut kauppareissuista ja mahdollisista osallistujien kuljetuksista.

7 Syys- ja vuosijuhlamiitit

Päätettiin syysmiitin ajankohdaksi 8.-10.10.2021. Kysytään seuraavista miittipaikoista:

1. vaihtoehto: Mallinkainen

2. vaihtoehto: Särsjärvi (jos rantasauna on käytössä)

Jos kumpikin paikka on varattu ko. viikonloppuna, yritetään varata 1.-3.10.

Päätettiin vuosijuhlamiitin ajankohdaksi 6.-9.1.2022. Päätettiin varata miittipaikaksi Kesärinne.

8 Seminaari

Seminaaria (26.3.2022) varten saadaan Oodista maksutta tila (Maijansali) koko päiväksi, kunhan tilaisuus on kaikille avoin. Tilaan mahtuu 180 henkilöä. Seminaarin kestoksi suunniteltiin arviolta 3-5 tuntia sekä vapaamuotoinen iltaohjelma (yhdessä syömään tms). Järjestävä tiimi jatkaa tapahtuman suunnittelua ja esiintyjien rekrytointia.

9 Muut esille tulevat asiat

Liisan järjestämään etätapahtumaan (Tolkienin maailmat -teoksen etälukupiiri 15.6.) on pari ilmoittautunutta.

Mahdollisen ”Sormuksen ritarit” 20-vuotiselokuvanäytöksen järjestämisestä loppuvuonna esim. Kino Reginassa Helsingissä ei vielä tehty päätöstä, mutta pidetään asia mielessä.

Seuraava kokous miitissä 7.8., esim klo 12.

10 Kokouksen päätös

Puheenjohtaja päätti kokouksen kello 20.35.