Hyvä tietää

• Emme jakele Tolkien-seuran juhlaseminaarissa printattuja ohjelmia. Pelkän ohjelman tai ohjelman ja puhujaesittelyt voi halutessaan käydä tallentamassa tai printtaamassa itselleen seminaarin pääsivulla https://suomentolkienseura.fi/tapahtumat/30-vuotta-aikaa-keski-maassa/. Ohjelma ja puhujalistaus ovat siellä tarjolla pdf-muodossa ja kaksipuolisesti printtaamalla voi askarrella itselleen ohjelmalehtisen.
  • Maijansali sijaitsee Oodin 1. kerroksessa lähellä sisäänkäyntiä. Istumapaikkoja on vajaa parisataa, lisäksi salin sivuseinä on auki, joten käytävän vieressä on myös seisomapaikkoja. Seminaarisalissa ei ole varattuja paikkoja kuin puhujille ja järjestäjille eturivissä.
  • Oodissa ei ole vartioitua tavarasäilytystä, mutta tarvittaessa säilytyslokeroita löytyy esim. päärautatieasemalta.
  • Oodin 1. kerroksen kahvila-ravintola on lauantaina auki klo 10-19 ja 3. kerroksen kahvila klo 12-18, lisäksi lähistöllä on useita kahvi- ja ruokapaikkoja. Oodissa on myös sallittua pienimuotoinen omien eväiden nauttiminen, mutta ei toki kahvilassa, ravintolassa tai seminaarisalissa.
  • Uudellamaalla ja siis myös Oodissa on yhä voimassa suositus käyttää maskia kaikissa julkisissa tiloissa. Toivomme yleisön noudattavan suositusta.