Hallitus 2005

Karoliina Leikomaa, puheenjohtaja ja rahastonhoitaja

Hei taas kaikille, olen uusi puheenjohtajanne Karoliina Leikomaa, useimmat kutsuvat Karoksi. Hallituksessa toimin nyt jo ties kuinka monetta vuotta, saatankin olla useille tuttu naama. Puheenjohtajuuden ohella hoidan myös osan rahastonhoitajan tehtävistä. Olen 22-vuotias ja opiskelen ympäristöteknologiaa englanniksi Tampereen Ammattikorkeakoulussa. Tarkoituksena on valmistua kesällä. Harrastuksiini kuuluu lukeminen, musiikki, Pleikkarin pelaaminen (hehe) sekä tietokoneisiin liittyvät jutut. Roikun netissä, irkissä (IRCnetissä) nickillä kartsi, Kontuun kirjoitan nimellä KRO.

Inkeri Kontro, varapuheenjohtaja

Olen Inkeri, 20-vuotias fysiikan opiskelija Helsingistä. Olen kolmatta vuotta hallituksessa, ja toimin tänä vuonna varapuheenjohtajana ja smialvastaavana. Molempia olen ollut kerran aiemminkin, mutta en aiemmin yhtä aikaa. Vapaa-aikani teen töitä, pelaan lautapelejä, luen ja vietän laatuaikaa sihteerini kanssa.

Juho Gröndahl, sihteeri

MOlen vuonna -84 syntynyt helsinkiläinen, nyt toista vuotta hallituksessa. Sihteerin pestin lisäksi hoidan myös osan rahastonhoitajan tehtävistä. Voisin kuvailla itseäni intohimoiseksi kulttuuriharrastajaksi – kirjat ja elokuvat vievät suuren osan vapaa-ajastani. Teatterissa käyn niin usein kuin voin, ja yleensä onnistun vähintään vuosittain sitoutumaan myös johonkin harrastajateatteriprojektiin. Opinnoissani olen suuntautumassa kirjallisuuden pariin; opiskelen tällä hetkellä avoimessa yliopistossa kirjallisuustiedettä ja suunnitelmissa on taas keväällä yrittää sisään Helsingin yliopistoon.

Benjamin B. Bainton, paino- ja postitusvastaava

Tässä sitä taas ollaan. Pelottavaa ajatella, että alan olla jo tämän hallituksen veteraaneja (vain Karo on viihtynyt minua pidempään). Laskeskelin tässä kuuluneeni seuraankin noin puolet sen eliniästä. Jonkin aikaa seurassa mukana olleet varmaankin muistavat minut puheenjohtajakaudeltani. Nyt aloitan jo toisen vuoteni paino- ja postitusvastaavana. Helppo homma, joskin vastuullinen. Käytännössä tehtäviini kuuluu, että varaan painon ja annan heille tarvittavan informaation painamista varten, organisoin lehden kokoamistalkoot (joissa irtolehdet niputetaan ja nidotaan sekä reunat leikataan siisteiksi), sekä osoitelappujen liimauksen ja lehtien postiin kiikuttamisen… Arkielämässä olen helsinkiläinen opiskelija (maisterin tutkintoon mennee vielä pari vuotta), ja kiinnostukseni kohteena on lähes kaikki mielikuvitukselliseen tarinankerrontaan liittyvä, kirjallisuudesta ja kirjoittamisesta videopeleihin asti.

Tuire Siikala, ohjelmavastaava

Olen 19-vuotias tamperelainen opiskelija ja vaikutan Smial Alfirinissa. Kirjoitan ylioppilaaksi tänä vuonna, jatkossa tähtäimessä on opiskelu Tampereen yliopistossa. Vapaa-aikanani harrastan mm. ratsastusta, kirjallisuutta ja satunnaista piirtelyä. Olen myös kiinnostunut kaikenlaisesta askartelusta, vaatteiden suunnittelusta ynnä muusta. Manga, anime ja Japanin kulttuuri kuuluvat myös listalle. Olen kuulunut seuraan muutaman vuoden, mutta tämä on ensimmäinen vuoteni hallituksessa. Toimin tänä vuonna ohjelmavastaavana.

Erkki Leitsaro

Olen 26-v. Asun Kotkassa. Tällä hetkellä olen nuoriso-ohjaajaharjoittelija ja pyrin syksyksi opiskelemaan yhteisöpedagogiksi Humak:iin ja toivon sen jälkeen pystyväni osallistumaan STS:n toimintaan vähän paremmin. Roolipelaan sekä pöydän ääressä, että metsissä hassut kuteet päällä. Olen Smial Thorondorin perustajajäsen ja puheenjohtaja.

Helena Sorva

Tässä olen, yleisesteetikoksikin lyöty ja kannuksiani hankkiva humanistintekele. 20 vuotta Helsinkiä takana, niistä semmoinen puolitoista Helsingin yliopistoa, ja edessä ensimmäinen mokoma seuran hallituisuutta. Milloin en ihmettele akateemisehkosti, kummastelen sitten maallisesti: kulutan ja tuotankin kieltä, kirjallisuutta, musiikkia, piirroksia, pikseleitä, mielijohteita sekä muita hengentarvikkeita. Tunnustan ryöpsähteleväni ajoittain juoksuun tai lauluun julkisilla paikoilla.

Markus Neuvonen, varajäsen

Olen neljännesvuosisatainen opiskelija pääkaupunkiseudulta, harrastan kaikenlaista fantasiakirjallisuudesta taistelulajeihin ja musiikkiin, ja olen nyt ties monetta vuotta hallituksessa. Edellisiä pestejäni seuran hallituksessa oli mm. varapuheenjohtaja, paino- ja postitusvastaava ja puheenjohtaja.

Miikka Uotila, varajäsen

Moi! Olen 22 (kesällä hieman ennen pj:tä 23) vuotias opiskelija Tampereelta. Opiskelen TTY:llä neljättä vuotta. Tämä on ensimmäinen vuoteni hallituksessa. Tolkien-seuraan ja Smial Moreliin olen kuulunut jo joitakin vuosia. Toimin hallituksessa vara-jäsenenä ja tutustun toimintaan. Harrastuksiini kuuluu lukeminen, hääriminen koneen ääressä, moderaattorina toimiminen Risingshadow.net:ssä (nickillä Mic) ja irkkaaminen (nickillä _ImicI_).