Hallitus 2001

Benjamin Bainton, puheenjohtaja

Kummallinen hippi, josta on erinäisiä osia jäänyt jumiin lukuisille eri vuosikymmenille. Viettää aikaansa laiskottelemalla Helsingin Yliopiston englannin laitoksella, minkä lisäksi harrastaa kaikkea mahdollista scifiin ja fantasiaan liittyvää. Tolkienin lisäksi on hulluna mm. animeen ja japanilaisiin videopeleihin, ja musisoi ahkerasti. Toivoo oppivansa vuoden aikana, miksi oli ainoa vapaaehtoinen puheenjohtajan nakkiin.

Markus Neuvonen, varapuheenjohtaja

Hioo tietämättömyyttään korkeaan huippuunsa. Yleinen orja ja ensimmäistä vuottaan hallituksessa.

Ilana Rimón, sihteeri

Helsinkiläinen ”pieni konkkanokka”, joka hoitaa yhä edelleen sihteerin monialaista virkaa. Muina aikoina opiskelee ahkerasti arkeologiaa, larppaa ja kirjoittaa larppeja sekä kasvattaa kirjahyllyään. Nakkeina mm. pöytäkirjojen laadinta, postilaatikon (sähköisenkin) tyhjentäminen sekä yleinen tiedotus. Kysykää, niin teille vastataan!

Teemu Naarajärvi, rahastonhoitaja

Jo kolmatta vuotta Smaugina, lohikäärmetautiako? Saa nähdä, mutta homma alkaa mennä jo rutiinilla. Vakituisina nakkeina myös jäsenrekisteri ja postimyynti.

Karoliina Leikomaa, smialvastaava

Kolmatta vuotta hallituksessa ja jotenkin päädyin smialvastaavaksi! Olen abiturientti Tampereelta ja toiminut useamman vuoden Smial Morelissa aktiivisesti. Koulunkäynnin ja Tolkienin ohella harrastuksena (tai lähinnä elämäntapana) musiikki. Toimenkuvana hallituksen ja smialeiden yhteyshenkilönä ja smialkilpailun tuomarina toimiminen. Ylläpidän myös smialsivuja

Janne Tapio, paino- ja postitusvastaava

Olen Janne Tapio, liittynyt Suomen Tolkien-seuraan vuoden 2000 alkupuolella. Muuttanut pohjoisesta tänne, nyttemmin hallituksen jäseneksi sekä paino- ja postitusvastaavaksi. Aktiivinen roolipeleihin sekautuja sekä yksi Smial Gulhothin perustajajäsenistä.

Daniel Bainton

Olen ainakin tänä vuonna seuran hallituksessa, ilman erityistä tehtävää. Olen 17-vuotias ja asun Helsingissä. Harrastuksiini kuuluvat esim. lukeminen, musiikki, roolipelit ja tietenkin käyn aktiivisesti seuran tapahtumissa.

Maarit Heinonen

Ensimmäistä vuotta hallituksessa, yleinen hangaround ja rahastonhoitajan potentiaalinen perillinen

Mikko Kivipuro

Moni teistä smialilaisista on varmaan kuullut minusta ennenkin, tai ainakin lukenut smialpalstalta hapatustani. Niin, olen siis entinen smialvastaava. Ai miksikö entinen? Kuka teitä kestää kahta vuotta! Keijukaskin pakeni Norjaan. Onneksi Karo oli niin hyväuskoinen / urhea että otti pestin. Olen Tampereelta, Jyväskylästä, kakskyt vuotta ja tykkään Silmarillionista.