Hallitus 2009

Yhdistyksen hallitus 1.1.2009–31.12.2009.

Leena Peippo, puheenjohtaja

Hei! Olen Leena, uusi puheenjohtaja. Seuran toiminnassa olen ollut mukana seitsemisen vuotta, joista neljä viimeisintä myös hallituksen riveissä. Opiskelen teatteripuvustusta Savonlinnassa, mutta miut saattaa bongata myös Tampereen fandom piireistä. Harrastuksiini kuuluu lukeminen, käsityöt, tanssi ja tietokoneella jumittaminen. Foorumilla ja irkissä miut tunnetaan nickillä Shetai.

Benjamin Bainton, varapuheenjohtaja, rekisteri- ja postilokerovastaava

Olisin voinut kopioida esittelyn suoraan viimevuotisesta. Juuri mikään ei ole tainnut minun kohdallani muuttua. Taas kerran sitä päädyttiin hallitukseen, tällä kertaa (vain) varapuheenjohtajaksi. Uusille ihmisille (ja huonomuistisille) kerrottakoon, että olen helsinkiläinen opiskelija, 28-vuotias, tällainen hipin oloinen pitkätukka, joka harrastaa kaikenlaista fantasiaan ja scifiin liittyvää.

Jaakko Pirinen, sihteeri

Olen tätä kirjoittaessani 23-vuotias ja tamperelainen. Tolkien-into vei mukanaan jo ”kauan sitten” viime vuosituhannella. Tolkienin ohella olen kiinnostunut toki myös muusta kirjallisuudesta, mutta lukuahneus on valitettavasti viime vuosina jäänyt teoriatasolle. Elokuvia sentään ehtii hiukan enemmän katsella, vaikka niitäkin soisi enemmän ehtivänsä. Ja kaiken päälle pitäisi kai ehtiä yhdistyksen asioihinkin paneutua.

Miikka Uotila, paino- ja postitusvastaava

Edelleen hallituksessa, mutta nyt siirryin sihteerin tehtävistä postitukseen. Asustelen edelleen Tampereella ja vaikutan smial Morelissa. Nettifoorumeilta minut voi löytää nickillä Mic ja ircissä _ImicI_.

Tuire Siikala, rahastonhoitaja

Hei kaikki! Olen tamperelainen kieltenopiskelija, jonka tulevaisuuden suunnitelmissa on opettajan ammatti. Jatkan seuran hallituksessa ja tällä kertaa toimin rahastonhoitajana. Lisäksi vaikutan smial Alfirinissa ja vietän aikaa paitsi kavereiden kanssa myös monenlaisten harrastusten parissa.

Santeri Palin, jäsen

Olen pelottavan 1980-luvun alkuvuosina syntynyt velho – oikealta nimeltäni Santeri Palin – joka pitää vakituista majaa Riihimäellä. Toimin kolmatta kautta Verkkoyhteisö Kontu ry:n puheenjohtajana ja nyt olen toista kertaa mukana Tolkien-seuran hallituksessa. Ensimmäiseen reilun puolen vuoden pestiin kuului varapuheenjohtajana toimiminen, mutta onnistuin vähentämään luottamustehtäviä ja olenkin nyt vain hallituksen rivijäsen.

Aikani kuluu tietokoneen äärellä, netissä surffaten sekä irc:ssä. Minut löytääkin esimerkiksi keskustelualue Vihreästä Lohikäärmeestä nickillä Incánus, jota koitan käyttää muissakin yhteyksissä. Luen myös hyvin paljon, melkienpä kaikkea mahdollista, mutta Tolkienin tuotantoa tulee tasaisin väliajoin luettua uudelleen. Kirjoittaminen on minulle hyvin tärkeää ja runot erityisesti. Jos joku kysyy, mikä minusta tulee isona, niin vastaan ettei ainakaan isoa, saati aikuista. Menneisyydessä olen toiminut seurakunnan luottamushenkilönä, joten toimiminen erilaisissa luottamustehtävissä alkaa tulla tutuksi.

Inkeri Kontro, jäsen

Hei kaikille vanhoille ja uusille. Olen Inkeri, 24-vuotias opiskelija ja semi-akateeminen pätkätyöläinen Helsingistä, nyt jo N:ttä vuotta hallituksessa. Viime vuosi jäi väliin, mutta nyt olen taas palannut haahuilemaan hallituksen reunamille. Vapaa-ajallani harrastan lukemista, lautapelejä ja käsitöitä.

Taru Heikkinen, varajäsen

Tervehdys, olen 25-vuotias sairaanhoitaja Helsingistä. Tolkien-taustaltani olen kontulainen eli vuodesta -02 vaikuttanut enemmän ja vähemmän Konnun sekä sen keskustelualueen Vihreän Lohikäärmeen ylläpidon riveissä, myös Verkkoyhteisö Kontu ry:n hallituksessa olen nyt toista kautta. Viime aikoina olen kuitenkin laajentanut reviiriäni Tolkien-seuran puolelle, Helsingin smialissa ja muissa tapahtumissa tulee vierailtua aina mahdollisuuksien mukaan.

Tolkienin lisäksi harrastuksiini kuuluu lukeminen, satunnainen ratsastus sekä kuntosalilla rehkiminen. Sosiaaliseksikin minua voi väittää, jos jossain on vähänkään isompi miitti tai tapahtuma olen todennäköisesti paikalla. Toivottavasti Tolkien-seuran puolelta löyty monia uusia ja mielenkiintoisia tuttavuuksia, odotan mieelniinnolla teidän tapaamistanne sekä alkanutta hallituskautta.

Anna Jääskeläinen, varajäsen

1986 syntynyt lastenohjaaja joka on elänyt suurimman osan tähänastisesta elämästään Luumäellä. Olen yksi smial Marachin perustajajäsenistä, mutta valitettavasti en pysty tällä hetkellä toimimaan siinä niin aktiivisesti kuin tahtoisin. Lisäksi olen Verkkoyhteisö Kontu ry:n hallituksessa varajäsen ja harjoittelen tapahtumavastaavan tehtäviä.