Hallitus 2015–16

Suomen Tolkien-seura Kontu ry:n hallituksen kokoonpano toimikaudelle 1.9.2015–31.8.2016 valittiin 1.8.2015 pidetyssä yhdistyksen vaalikokouksessa. Vastuutehtävät jaettiin samana päivänä pidetyssä hallituksen järjestäytymiskokouksessa.

Sulkeissa olevat nimet viittaavat henkilön käyttäjätunnukseen Internetin suurimmalla suomalaisella Tolkien-aiheisella keskustelualueella, Vihreässä Lohikäärmeessä.

Leena Peippo (Shetai), puheenjohtaja

puheenjohtaja@suomentolkienseura.fi

Taru Heikkinen (Samooja), varapuheenjohtaja

Olen 1984 vuonna syntynyt sairaanhoitaja Helsingistä, nykyisin työskentelen esimiestehtävissä. Vapaa-aikaa pyrin järjestämään harrastuksille ja tietenkin STS:lle. Suomen Tolkien-seuraan ja Kontuun liityin 2000-luvun alkupuolella. Hallituksissa olen vaikuttanut ennenkin useissa eri rooleissa, sekä STS:ssä että edesmenneessä Verkkoyhteisö Kontu ry:ssä. Seuran miiteissä pyrin käymään aina kun se vain on mahdollista ja Konnussakin vierailen säännöllisesti nimimerkillä Samooja.

Janne Seppänen (Círdan), sihteeri

sihteeri@suomentolkienseura.fi

Olen parikymppinen opiskelija, joka on kotoisin Kainuusta mutta asustelee nykyään pääkaupunkiseudulla. Suomen Tolkien-seura Kontu ry:n sekä Konnun toiminnassa on tullut pyörittyä jo jonkin aikaa, ja hallituksessakin olen ollut pariin otteeseen. Tällä kaudella toimin sihteerinä. Vapaa-ajallani katselen leffoja ja tv-sarjoja, kuuntelen hyvää musiikkia ja luen kirjoja, kun sille päälle satun. Tolkienin tuotanto on ollut lähellä sydäntäni jo vuosia, eikä tilanne tule todennäköisesti koskaan muuttumaan.

Mikko Nikkilä (Micco), rahastonhoitaja ja jäsensihteeri

rahastonhoitaja@suomentolkienseura.fi
jasensihteeri@suomentolkienseura.fi

Kati Ahonen (Vampirelady), sosiaalisen median tiedottaja

Olen alunperin Savonmualta kotoisin oleva, nykyisin tamperelaistunut vuonna -92 syntynyt matkailupalveluiden tuottaja. Suomen Tolkien-seura Kontu ry:n tapahtumissa on tullut haahuiltua jo seitsemisen vuotta ja somehommia olen hoitanut nyt pari vuotta. Tykkään vapaa-ajallani pelata videopelejä (varsinkin rpg:t ovat lähellä sydäntäni), lukea kaikkea  maan ja taivaan väliltä, katsella leffoja ja tv-sarjoja sekä ylipäänsä fanityttöillä sydämeni kyllyydestä!

tiedotusvastaava@suomentolkienseura.fi

Outi (douv), tapahtumavastaava

tapahtumavastaava@suomentolkienseura.fi

Moi! Olen Outi ja asun ainakin toistaiseksi Tampereella koiran ja avopuolison kanssa. Tolkien kiehtoi jo alakouluiässä ja silloin olinkin pari vuotta lehtiä lukevana passiivijäsenenä, joka riemulla ratkoi Hobittilan Sanomissa olleita Silmarillion/TSH-sanaristikoita. Tampereelle muuton myötä aktivoiduin vähitellen yhä enemmän, kunnes kesällä 2015 lupauduin toiseksi tapahtumavastaavista. Tolkienin lisäksi myös muu spefi-kirjallisuus (spefi = spekulatiivinen fiktio) miellyttää. Nykyään tosin täytyy tietoisesti raivata aikaa lukemiselle Netflixin tuijottelun, tenttikirjojen ja osa-aikatöiden lomaan. Tykkään puhua kieliä (valitettavasti haltiakieliä vain yksittäisiä fraaseja), harrastaa neulontaa ja muita käsitöitä ja ”entvaimoilla” eli viljellä hyötykasveja takapihalla.

Olli Pitkänen (Olórini), tapahtumavastaava

tapahtumavastaava@suomentolkienseura.fi