Hallitus 2007

Suomen Tolkien-seura ry:n hallitus 1.1.2007–31.12.2007.

Ben B. Bainton, Puheenjohtaja, Paino- ja postitusvastaava/Helsinki

Tässä taas. Eipä ole tullut opiksi otettua, vaan puheenjohtajan pestiin taas lankesin kolmen vuoden tauon jälkeen. Karmako tehnyt tepposensa, vai mikälie… Joku saattaa vielä muistaa muutaman vuoden takaiset Taniquetilini. Jokunen rohkea on saattanut jopa tavatakin seuran tapaamisessa (jep, mä olen se karvainen hippi). Opiskelen (ainakin teoriassa) englantia Helsingin yliopistossa, ja harrastelen kaikkea fantasiaan (sekä scifiin ja kauhuun) liittyvää. Elämätapahörhöksi voisi jopa sanoa. Tarvittaessa minut saa kiinni sähköpostilla osoitteesta ben@bossbattle.net. Puheenjohtajan tehtävien ohessa hoitelen ainakin toistaiseksi myös jäsenrekisteriä, joten osoitteenmuutokset tms. voi lähettää suoraan minulle. Jaa, että mitäkö ne puheenjohtajan tehtävät oikein ovat? Teoriassa olen vastuussa hallituksen toiminnan koordinoimisesta, ja siitä, että hommat tulee tehtyä. Käytännössä hallituksen jäsenet ovat hyvin tasa-arvoisia, ja tehtäviä jaetaan sen mukaan, kuka parhaiten ehtii ja pystyy.

Tuire Siikala, varapuheenjohtaja, rahastonhoitaja

Hei kaikki! Olen 21-vuotias tamperelainen kieltenopiskelija, jonka tulevaisuuden suunnitelmissa on opettajan ammatti. Tänä vuonna olen kolmatta vuotta seuran hallituksessa ja tällä kertaa toimin sekä varapuheenjohtajana että rahastonhoitajana. Lisäksi vaikutan smial Alfirinissa ja vietän aikaa paitsi kavereiden kanssa myös monenlaisten harrastusten parissa.

Miikka Uotila, sihteeri, Smialvastaava

Olen 24-vuotias opiskelija Tampereelta. Opiskelen elektroniikkaa TTY:llä . Tämä on kolmas vuoteni hallituksessa ja jatkan sihteerinä. Tänä vuonna olen myös smialvastaava. Tolkien-seuraan ja Smial Moreliin olen kuulunut jo joitakin vuosia. Harrastuksiini kuuluu lukeminen, xycling, kuntosali, moderaattorina toimiminen Risingshadow.net:ssä (nickillä Mic) ja irkkaaminen (nickillä _ImicI_).

Leena Peippo, Paino- ja postitusvastaava/Tampere

Tässä esittäytyy 21-vuotias opiskelija ja osa-aikainen leipomotyöntekijä Tampereelta. Alkamassa on toinen vuosi hallituksessa, mutta tällä kertaa ilman hienoa nimikettä. Opiskelen tekstiili-insinööriksi Tampereen AMK:ssa, mutta opintoni ovat painottuneet lähinnä koulun oheistoimintaan. Vapaa-ajallani vaikutan smial Alfirinin riveissä, luen ja teen käsitöitä. Foorumeilla ja irkissä pyörin nickillä Shetai.

Inkeri Kontro, Jäsen

Olen Inkeri, 22-vuotias helsinkiläinen opiskelija, jäätelönmyyjä ja semi-akateeminen pätkätyöläinen; tänä vuonna olen hallituksessa jäsenenä. Olen ollut hallituksessa jo muutaman vuoden, ja viihdyn siellä edelleen. Vapaa-ajallani harrastan kirjallisuutta ja kissanhoitoa, jälkimmäinen tuppaa viemään paljon huomiota.

Karoliina Leikomaa, Jäsen

Olen Karo, insinööri nykyisin Helsingistä. Sydän on aina Tampereella, Morelin riveissä. Hallituksessa olen kahdeksatta vuotta, seurassa olen ollut reilut kymmenen vuotta. Viime vuonna toimin puheenjohtajana, joten olen varmaan useimmille tuttu. Tänä vuonna onnistuin välttämään kaikki erityiset nimikkeet, olen siis vain hallituksen jäsen ja käytännössä kai yleisnakitettava. Harrastuksiini kuuluu musiikki ja sekarotuisen löytökoirani kanssa ajan viettäminen. Irkissä pyörin joskus, Kontuun kirjoitan nickillä KRO.

Katri Vartiainen, jäsen

Olen tamperelainen bioteknologian opiskelija, mutta mene ja tiedä, mikä minusta tulee isona. Seuran hallituksessa toimin toista vuotta, jonka lisäksi puuhailen smial Alfirinin parissa. Vapaa-ajalla mm. tanhuan ja vietän aikaa kultani kanssa.

Onerva Leisti, Varajäsen

Olen Tampereella asuva varajäsen. Tämä on ensimmäinen kerta kun olen seuran hallituksessa. Harrastan muun muassa lukemista, käsitöitä, smial Morelia ja Filkkifriikkejä. Opiskelin Tampereen yliopistossa historiaa ja tiedotusoppia, ja kuin ihmeen kaupalla olen jopa valmistunut.

Mirka Sillanpää, Varajäsen

Olen 26-vuotias jo työelämään jo siirtynyt Tampereen yliopiston entinen humanisti. Tämä on ensimmäinen vuoteni Tolkien-seuran hallituksessa ja Tampereella minut voi bongata myös Spektrestä, Smial Morelista ja Filkkifriikeistä. Vapaa-aika kuluu epäilyttävän usein tietokoneella istuessa, mutta harrastuksiin kuuluu myös lukeminen, vaeltaminen ja kaikenlainen mukataiteellinen näpertäminen.