Hallitus 2008

Hallitus 1.1.2008–31.12.2008.

Karoliina Leikomaa, puheenjohtaja

Olen Karo, taas puheenjohtajana muutaman vuoden tauon jälkeen. Palasin Tampereelle parin vuoden poissaolon jälkeen vuoden 2008 alussa ja sen jälkeen elämä onkin ollut lähinnä Finncon-Animecon 2008:n järjestämistä. Toimin Smial Morelissa enemmän tai vähemmän aktiivisena ja yritän harrastaa musiikkia niin paljon kuin kiireiltäni ja muulta elämältäni ehdin.

Santeri Palin, varapuheenjohtaja

Olen 24-vuotias, Vesilahdella asuva, vapaa-aikaa viettävä opiskelija. Suuri osa ajastani kuluu tietokoneen äärellä, netissä surffaten sekä irc:ssä. Kontulainen olen ollut vuoden 2002 keväästä ja siitä lähtien keskustelualueemme Vihreä Lohikäärme on ollut tärkeä osa elämääni. Suurin osa nykyisistä ystävistäni tuli tutuiksi Kahden Tornin jonotuksessa Tampereella. Luen myös hyvin paljon, melkeinpä kaikkea mahdollista, mutta Tolkienin tuotantoa tulee tasaisin väliajoin luettua uudelleen. Kirjoittaminen on minulle hyvin tärkeää ja runot erityisesti. Olenkin aloitteleva kirjailija, jonka aika kuluu myös kahviloissa kirjoittamisen aiheita etsien ja kuten tästä kaikesta voikin jo päätellä, viihdyn mainiosti omissa oloissani. Vastapainoksi olen Tampereen alueella aktiivinen miittaaja, varsinkin jos kyseessä on viikonlopun yli kestävä Vesilahti-miitti. Jos joku kysyy, mikä minusta tulee isona, niin vastaan ettei ainakaan isoa, saati aikuista. Menneisyydessä olen toiminut seurakunnan luottamushenkilönä, joten yhdistyksen luotsaamiseen minulla on joitain valmiuksia. Ja tekemällähän oppii.

Miikka Uotila, sihteeri

Olen 26 vuotias ja opiskelen elektroniikkaa Tampereen teknillisessä yliopistossa ja toivottavasti valmistun piakkoin. Olen toiminut muutaman vuoden Suomen Tolkien-seuran sihteerinä ja jatkan siinä hommassa tänäkin vuonna. Lisäksi viime vuonna toimin Smialvastaavana. Tämän lisäksi moderoin Risingshadow.netissä. Konnun foorumeilla valvon seuran osiota. Foorumeilta minut löytää nickillä Mic.

Tuire Siikala, rahastonhoitaja

Hei kaikki! Olen 22-vuotias tamperelainen kieltenopiskelija, jonka tulevaisuuden suunnitelmissa on opettajan ammatti. Tänä vuonna olen neljättä vuotta seuran hallituksessa ja tällä kertaa toimin rahastonhoitajana. Lisäksi vaikutan smial Alfirinissa ja vietän aikaa paitsi kavereiden kanssa myös monenlaisten harrastusten parissa.

Leena Peippo

Olen 22-vuotias opiskelija. Tämä taitaa olla kolmas vuosi hallituksessa ja kuudes vuosi seuran jäsenenä. Opiskelen teatteripuvustusta Savonlinnassa, mutta pidän itseäni yhä Tamperelaisena. Vapaa-ajallani vaikutan smial Alfirinin riveissä, luen ja teen paljon käsitöitä. Foorumeillä ja irkissä pyörin nickillä Shetai.

Benjamin B. Bainton, jäsenrekisterin ylläpitäjä

Opiskelen (ainakin teoriassa) englantia Helsingin yliopistossa, ja harrastelen kaikkea fantasiaan (sekä scifiin ja kauhuun) liittyvää. Elämätapahörhöksi voisi jopa sanoa. Tarvittaessa minut saa kiinni sähköpostilla osoitteesta: ben@bossbattle.net

Terhi Suutarinen, jäsen

Kaverien yllyttämänä lähdin mukaan hallituksen toimintaan, ja mukavaa on ollut. Olen nykyinen kääntäjä, entinen Tampereen ja Turun yliopiston humanisti. Harrastan fantasiaa ja scifiä, liikuntaa, lukemista ja elokuvia. Lisäksi puuhailen smial Alfirinissa.

Jaakko Pirinen, varajäsen, paino- ja postitusvastaava

Olen tätä kirjoittaessani 23-vuotias ja tamperelainen. Tolkien-into vei mukanaan jo ”kauan sitten” viime vuosituhannella. Tolkienin ohella olen kiinnostunut toki myös muusta kirjallisuudesta, mutta lukuahneus on valitettavasti viime vuosina jäänyt teoriatasolle. Elokuvia sentään ehtii hiukan enemmän katsella, vaikka niitäkin soisi enemmän ehtivänsä. Ja kaiken päälle pitäisi kai ehtiä yhdistyksen asioihinkin paneutua. ;)

Katri Vartiainen, varajäsen

Olen tamperelainen bioteknologian opiskelija, mutta mene ja tiedä, mikä minusta tulee isona. Seuran hallituksessa toimin kolmatta vuotta, jonka lisäksi puuhailen smial Alfirinin parissa. Vapaa-ajalla mm. tanhuan ja vietän aikaa kultani kanssa.