Hallitus 2012–13

Suomen Tolkien-seura Kontu ry:n hallituksen kokoonpano toimikaudelle 1.9.2012–31.8.2013 valittiin 30.6.2012 pidetyssä yhdistyksen vaalikokouksessa. Vastuutehtävät jaettiin samana päivänä pidetyssä hallituksen järjestäytymiskokouksessa.

Sulkeissa olevat nimet viittaavat henkilön käyttäjätunnukseen Internetin suurimmalla suomalaisella Tolkien-aiheisella keskustelualueella, Vihreässä Lohikäärmeessä.

Leena Peippo, puheenjohtaja (Shetai)

puheenjohtaja@suomentolkienseura.fi

Olen 80-luvun puolivälin tienoilla Tampereella syntynyt nykyinen Savonlinnalainen elokuvateatterin koneenhoitaja ja ikiopiskelija. Suomen Tolkien-seuraan liityin 2000-luvun alkupuolella, hallituksen riveissä olen vaikuttanut vuodesta 2006 lähtien ja kuluva kausi on jo neljäs puheenjohtajana. Harrastuksiini kuuluu lukeminen, jousiammunta, kaikenlaiset käsityöt ja tietokoneella jumittaminen. Käärmeessä ja irkissä minut tunnetaan nickillä Shetai.

Wenla Gustafsson, varapuheenjohtaja (Freyja)

Silja Ojanen, sihteeri (Steelsheen)

sihteeri@suomentolkienseura.fi

Synnyin ja kasvoin Keski-Suomessa, muutaman viime vuoden olen vaikuttanut Helsingissä. Jonain päivänä minusta ehkä tulee matikanopettaja, sitä odotellessa kulutan aikaani harrastamalla musiikkia, osakuntatoimintaa, irkkaamista, fanityttöilyä ja liikuntaa. Kuulun smial Brandagambaan ja minuun saattaa törmätä myös seuran miiteissä.

Mikko Nikkilä, rahastonhoitaja ja jäsensihteeri (Micco)

rahastonhoitaja@suomentolkienseura.fi
jasensihteeri@suomentolkienseura.fi

Olen vuonna 1989 syntynyt matematiikan yliopisto-opiskelija Helsingistä. Vapaa-ajallani istun usein tietokoneella, muun muassa Konnun keskustelufoorumilla olen jokseenkin vakiokasvo. Tolkienin ohella pidän myös muusta fantasiakirjallisuudesta, legoista sekä eteläintialaisista elokuvista. Osallistun melko aktiivisesti smial Brandagamban toimintaan.

Jasmin Syrjälä, tapahtuma- ja turvallisuusvastaava (Jasdril)

tapahtumavastaava@suomentolkienseura.fi

Olen 1993 syntynyt kulttuurituottajuudesta haaveileva geek-tyttö. Vapaa-ajallani istun usein tietokoneella, valokuvaan tai harrastan sosiaalista kanssakäymistä kivojen ihmisten ja/tai hevosten kanssa. Asioiden organisointi ja järjestäminen on ehkä parasta maailmassa. Tolkien astui elämääni jo alakouluiässä, eikä ota lähteäkseen. Tykkään taiteesta, eritoten Howen ja Leen Tolkien-taiteesta. Tälläkin hetkellä seinää koristaa John Howen teos.

Janne Seppänen, sosiaalisen median tiedottaja (Círdani)

Olen vuonna 1993 Vantaalla syntynyt, syksyllä 2013 germaanisen filologian opintonsa aloittava opiskelija. Pääkaupunkiseutulaiseksi en kuitenkaan voi itseäni kutsua – olen asunut viimeiset kolmetoista vuotta Kainuussa. Konnun nettisivuilla olen pyörinyt vuoden 2007 lopusta saakka enemmän tai vähemmän aktiivisesti eikä aikomuksenani ole minnekään kadota. Verkkoyhteisö Kontu ry:n hallituksen joukkoihin liityin sen viimeiselle lyhyelle kaudelle vuonna 2011 ja sittemmin olen toiminut Suomen Tolkien-seura Kontu ry:n hallituksessa. Smialtoiminnasta minulla ei ole kokemusta – syynä ainakin osittain nämä leveyspiirit – mutta VyKin miiteissä olen jo jonkin aikaa pyörinyt.

Jaakko Pirinen, tiedotusvastaava (Haltiamieli)

tiedotusvastaava@suomentolkienseura.fi

Olen vuonna 1985 syntynyt informaatiotutkimuksen ja interaktiivisen median yliopisto-opiskelija Tampereelta. Vapaa-ajallani istun usein tietokoneella, muun muassa Konnun keskustelufoorumilla olen jokseenkin vakiokasvo. Tolkienin ohella pidän myös muusta fantasiakirjallisuudesta, legoista sekä Wikipedian muokkailusta. Osallistun melko aktiivisesti smial Morelin toimintaan.

Minna Keinänen, sisältövastaava, varajäsen (Dracaena)

Olen vuonna 1992 syntynyt kirjallisuuden ylioppilas Jyväskylästä. Vapaa-ajallani istun usein tietokoneella, muun muassa Konnun keskustelufoorumilla olen jokseenkin vakiokasvo. Tolkienin ohella pidän melkein kaikista kirjoista, musiikin kuuntelemisesta ja soittamisesta ja kuvataiteesta. Osallistun melko aktiivisesti smial Juhlapuun toimintaan.

Miikka Uotila, paino- ja postitusvastaava, varajäsen (Mic)

Suomen Tolkien-seuran puolelta Kontuunkin eksynyt tamperelainen. STs:n liityin vuonna 2001 ja Kontuun olen näköjään rekisteröitynyt 2002. Vaikutan lisäksi Smial Morelissa, STs:n Tampereen smialissa.