Liittyminen

Jäsenyyden tyypit ja hinnasto

Seuraavat hinnat kattavat jäsenyyden kuluvan jäsenkauden loppuun. Jäsenkausi on vuosittain 1.9.–31.8. Huom! Jos liityt The Miitin ilmoittautumisen alettua (touko-kesäkuussa, tarkista päivämäärä foorumilta tai nettisivuilta), kattaa jäsenmaksusi myös seuraavan kauden.

• Perusjäsenyys maksaa 22 euroa. Se tarjoaa monenlaisia etuja, kuten seuran tiedotuslehdet, myyntitavara-alennuksia sekä jäsenalennuksia seuran tapahtumista.
  • Perhejäseneksi voi 15 euron jäsenmaksulla liittyä henkilö, jonka taloudessa asuu vähintään yksi perusjäsen. Perhejäsen ei saa omia lehtiä, mutta niitä lukuun ottamatta kaikki muut jäsenedut ovat myös perhejäsenen käytettävissä.
  • Kannattajajäsenyys on oikea valinta, jos haluat tukea seuran toimintaa 50 euron suuruisella jäsenmaksulla.

Yhdistyksen säännöissä käytetty termi ”varsinainen jäsen” tarkoittaa sekä perusjäseniä että perhejäseniä.

Liittymisohjeet

Lue ja hyväksy yhdistyksen säännöt ja tietosuojakäytännöt.

Jos haluat liittyä Suomen Tolkien-seura Kontuun, maksa valitsemasi jäsentyypin mukainen jäsenmaksu (ks. ylläoleva hinnasto) yhdistyksen tilille Nordea FI95 2001 1800 0427 42. Käytä maksaessa viitenumeroa 3104.

Ilmoita sitten yhteystietosi seuran jäsensihteerille sähköpostitse osoitteeseen jasensihteeri@suomentolkienseura.fi. Mainitse viestissä ainakin seuraavat tiedot:

• Liittyvän henkilön koko nimi
  • Jäsenyyden tyyppi (perus-, perhe- vai kannattajajäsen)
  • Sähköpostiosoite
  • Postiosoite
  • Jäsenmaksun maksajan nimi, jos maksaja on eri kuin liittyvä henkilö

Jos olet rekisteröitynyt Kontu-sivustolle, kannattaa ilmoittaa myös siellä käyttämäsi nimimerkki: Konnun keskustelualue Vihreä Lohikäärme sisältää myös Tolkien-seuran keskustelupalstan, ja usein myös ilmoittautumiset Tolkien-seuran tapahtumiin hoidetaan sitä kautta.

Vaihtoehtoisesti voit maksettuasi tulostaa liittymislomakkeen ja lähettää sen täytettynä yhdistyksen postiosoitteeseen:

Suomen Tolkien-seura Kontu ry
PL 215