Uudet kangasmerkit, värityskirja ja muuta jännää!

Ensi viikolla on Worldcon, jee! Suomen Tolkien-seura edustaa Worldconissa omalla pikku pöydällään, jonka ääressä pyrimme päivystämään parhaamme mukaan koko conin aikana. Tolkien-ohjelman aikana pöytä on todennäköisesti tyhjillään.  Seuran pöytä löytyy Messuhallin hallista 5, kuten muutkin järjestöpöydät (”fan tables”). Seuran hankkiman iZettle-laitteen ansiosta käteisvarannot eivät enää rajoita badge-ostoksia, vaan korttimaksut useimmilla pankki- tai luottokorteilla käyvät niin helposti, että tilisi on tyhjä ennen kuin huomaatkaan!

Hinnasto

• Kangasmerkit: 3 €/kpl, 5 €/2 kpl
  • Logokassi:  5 € (vanha malli) 7/10 € uusi malli (jäsenet/ei-jäsenet)
  • Värityskirja-Legolas: 6 €/kpl (huom! Värityskirja-Legolas sisältyy tämän vuoden jäsenmaksuun! Voit noutaa oman Legolaksesi seuran pöydältä, lopuille jäsenille se postitetaan Worldconin jälkeen)