Jäsenmaksu 2016-2017 ja uusi hallitus

Uusi jäsenmaksukausi (1.9.2016 – 31.8.2017) on alkanut. Jäsenmaksun maksamalla saat mm. alennusta miiteistä sekä tuet seuran toimintaa! Erityisesti Syysmiittiin tulevien kannattaa hoitaa asia pian, niin saatte jäsenalennuksen!

Viitenumerona toimii jäsennumerosi. Jäsennumero löytyy Hobittilan Sanomien osoitekentästä: seuraava HobSan (joka sisältää myös nämä jäsenmaksutiedot) julkaistaan pian, mutta löydät jäsennumerosi myös aiemmista HobSaneista. Jos et muista/löydä jäsennumeroasi (tai et ole varma, oletko maksanut), niin sen voi kysyä sähköpostitse osoitteesta jasensihteeri@suomentolkienseura.fi. Jos olet seuraan liittyvä uusi jäsen, katso liittymisohjeet täältä.

Jäsenmaksun tiedot
Tilinumero: FI95 2001 1800 0427 42
Maksun saaja: Suomen Tolkien-seura Kontu ry
Viitenumero: jäsennumero, joka löytyy Hobittilan Sanomien osoitekentästä
Eräpäivä: 31.10.2016
Maksun määrä:

• Perusjäsenyys: 18 euroa
  • Perhejäsenyys: 10 euroa (jos samassa osoitteessa asuu myös perusjäsen – ei sisällä lehtiä)
  • Kannattajajäsenyys: 50 euroa

Jos yhteystietosi ovat muuttuneet, muista lisäksi ilmoittaa muutoksista jäsensihteerille.

Hallitus 2016-2017

Vaalikokouksessa 30.7.2016 valittu uusi hallitus on aloittanut toimikautensa 1.9.2016. Hallituksen kokoonpano on seuraavanlainen:

Puheenjohtaja: Sonja Virta (Heathertoes)
Varapuheenjohtaja: Leena Peippo (Shetai)
Sihteeri: Janne Seppänen (Círdan)
Rahastonhoitaja ja jäsensihteeri: Mikko Nikkilä (Micco)
Tapahtumavastaavat: Outi Suppanen (douv) ja Olli Pitkänen (Olórin)
Tiedotus- ja sosiaalisen median vastaava: Kati Ahonen (Vampirelady)
Varatapahtumavastaava, varajäsen: Eetu Sipilä (Eruthol)
Postitusvastaava, varajäsen: Santeri Palin (Incánus)

Hallituksen yhteystiedot löydät täältä.
Hallituksen kokoukset ovat avoimia jäsenille. Katso tarkemmin täältä.