Tynnyrikyydillä teatteriin -kilpailun osallistujat

Voi Smaug, saatiinpa sattuvasti kolmentoista pukeutujan joukko, joista nyt haetaan parasta! Avaa galleria klikkaamalla jokin kuvista isommaksi. Kuvan nimenä pitäisi näkyä kuvan numero. Äänestyslomake on sivulla alempana.

Näistä siis palkitaan 3 tuomariston suosikkia sekä 1 yleisöäänestyksen suosikki. Äänestys ja tuomariston arviointi on voimassa 2.1.2014 saakka, eli kahden kokonaisen viikon ajan. Voittajat julkistetaan 3.1. Tolkien-seuran Vuosijuhlamiitissä Hämeenkoskella, ja seuraavana maanantaina internetissä.

Tuomaristossa mukana mm. levitysyhtiö SF Filmin edustaja Hanna Sairanen, tunnettu vaatesuunnittelija ja Tolkien-seuran jäsen Aurora Raiskinen sekä seuran perustajajäsen Johanna Vainikainen-Uusitalo. Tuomaristo tarkastelee esimerkiksi asun yksityiskohtia, oman käden jälkeä sekä yleistä kokonaisuutta yhteydessä Keski-Maahan.

Kiitos jokaikiselle osallistujalle jo nyt, haluaisin palkita teidät kaikki upeasta panostuksestanne!