Suomen Tolkien-seura Kontu ry:n kysely

Tuntuuko sinusta, että olet vain pienen pieni hobitti suuren suuressa Keski-Maassa. Isot ihmiset, örkit ja velhot  kulkevat ohitsesi huomaamatta sinua. Nyt on mahdollisuutesi vaikuttaa! Avaa sanainen arkkusi, laita kortesi kekoon ja kerro meille mitä mieltä olet seurasta ja sen toiminnasta. Kaikista eniten haluamme sinulta kehitysehdotuksia ja uusia ideoita miten tehdä Tolkien-seurasta ja Konnusta vielä parempi paikka elää ja olla. Lomakkeen täyttämiseen ei mene kauaa. Kaikki vastaukset käsitellään tietysti nimettöminä ja ehdottoman luottamuksellisina. Kyselyyn vastanneet voivat osallistua arvontaan, jossa palkintona on seuran hobitti t-paitoja ja muuta pientä kivaa. Kysely on avoinna 28.9. asti.