The miitti 2022 + vuosijuhla

Vuoden 2022 The Miitti pidettiin 21.7.-24.7. Lapjärven leirikeskuksessa Pyhällössä.
Samalla pääsimme lopulta viettämään, jo kerran peruuntunutta Suomen Tolkien-seuran 30-vuotis juhlaa.

Osallistujia miitissä oli huikeat 29! Kaikki eivät olleet yhtäaikaa paikalla, mutta oli hauskaa tavata niin monia kanssakontulaisia yhden viikonlopun aikana. Toisen polven kontulaisiakin oli paikalla ennätyspaljon.

Vuosijuhlaa vietimme lauantaina 23.7. Saimme nauttia todella herkullisen ja suurella vaivalla valmistetun juhla-aterian jonka lomassa kuultiin puheenjohtajan puhe sekä hykerryttävän hauska musiikkiesitys.
Pääsimme myös laulamaan filkkejä ja jaoimme peräti kolme syntymäpäivälahjaa. Onnea 50 vuotta täyttäneille Titiuulle ja Pullalle sekä syntymäpäiväänsä miitin aikana juhlineelle Pagballe.
Lisäksi palkitsimme Kointähden usean miitin aikana osoitetusta oma-aloitteisuudesta ja esimerkillisestä toiminnasta nakkien suorittamisessa.

Lauantaina ennen juhlaa ehdittiin pitää seuran vaalikokous. Halukkaita hallituslaisia taisi olla enemmän kuin vuosiin.
Uuteen hallitukseen valittiin puheenjohtajaksi Olórin ja jäseniksi Samooja, Jaamar, Titiuu, Susanna_K, mic, Micco, Cirdan ja Ilma. Varajäseniksi valittiin Sidhiel ja Heathertoes.

Vuosijuhlan vieton lisäksi miitissä päästiin larppaamaan Tortugan merirosvoja (kolme kuollutta, yksi laivalta paennut ja yhdet häät, jos oikein muistan), mittelemään boffoturnajaisissa, etsimään luontopolun rasteja ja vastaamaan Neuvottomien neuvoston Tolkien-seura-aiheiseen tietovisaan. Tietovisaan oli mahdollista osallistua myös etänä, mutta tätä mahdollisuutta ei kukaan käyttänyt.
Aamupäivisin oli mahdollisuus yhdessä katsella keväällä pidetyn Tolkien-seminaarin tallenteita sekä perjantaina illalla Comic conin livestriimausta Mahtisormukse Q&A:sta.
Järjestetyn ohjelman lisäksi perinteisille miittiaktiviteeteille, saunominen, uiminen ja lautapelien pelailu jäi myös hyvin aikaa.

Saadun palautteen perusteella miitti oli erittäin onnistunut.
Järkkätiimi, Jaamar, Samooja, Susanna_K, Nova ja Lehtokuusama kiittävät osallistujia!

Toivottavasti tavataan mahdollisimman monen kanssa 14.-16.10. Mallinkaisten leirikeskuksessa Janakkalassa pidettävässä syysmiitissä :)

-Jaamar

PS. Tiedossa olevien tulevien miittien aikataulut voi tarkistaa täältä.