Hallituksen kokous 6/2021-2022 (16.5.2022)

Paikalla: Olli Pitkänen, Taru Heikkinen, Nienna Lagus, Sonja Virta, Susanna Keinänen, Anna Saarimaa, Mikko Nikkilä. Elias Jungman (liittyi klo 19.15). Miikka Uotila (liittyi klo 19.45).

1.Kokouksen avaus

Puheenjohtaja avasi kokouksen klo 19.05

2.  Laillisuus ja päätösvaltaisuus

Yli puolet hallituksesta on paikalla, olemme laillisia ja päätösvaltaisia

3. Sihteerin valinta

Taru Heikkinen toimii sihteerinä.

4. Esityslistan hyväksyminen

Lisätty kohta 7. Tulevat miitit.

Hyväksytty esityslista.

5. Posti

Ei ole tullut postia.

6. Aiemmin käsiteltyjä asioita

Myyntipöytä Finnconiin kahdella tuolilla on varattu

7. Tulevat miitit

The Miitin miittitiimi on kasassa ja yksi kokouskin ollut jo. Suunnittelu etenee hyvin.

Syysmiitti:

Nuottakodon leirikeskuksesta kyselty tietoja, mutta vastauksia ei ole saatu.

Ajankohta: Ensisijaisesti 14.–16.10, toissijaisesti 7.–9.10.

Paikka: Ensisijaisesti Mallinkainen, toissijaisesti Särsjärvi.

8. Myyntitavarat

Lasinalusia painavia firmoja on paljon.

Bizay on halvin ja ilmeisesti nopea toimitus. Tilataan testierä seuran logolla 50kpl. Kustannus reilu 20e. Susanna tilaa. Jos laatu on hyvä, niin sitten tilataan lisää muilla teksteillä:

Gandalf Tea Wednesday, Hanki parempaa luettavaa ja Tolkienistit tekevät sen rakkaudesta Keskimaahan.

9. Korjaamo Kinon elokuvanäytös

Korjaamo Kino on järjestämässä kolmen päivän Taru Sormusten Herra elokuvakimaran elokuussa, 19.–21.8. He ovat tiedustelleet halukkuutta yhteistyöhön; oheisohjelmaa tms. Korjaamo Kinon tiloissa aulatilaa runsaasti.

Vastataan että voidaan tulla esittelemään seuran toimintaa ja pitämään myyntipöytää. Mahdollisesti voidaan pitää esitys vanhoista Tolkien filmatisoinneista.

10. Muut esille tulevat asiat

Nykyisistä hallituksen jäsenistä ja varajäsenistä osa on ilmaissut halukkuutensa päättää hallitustyö tämän kauden jälkeen. Olli laittaa mainosta Käärmeen keskustelualueelle, jotta saadaan kesän vaalikokoukseen ehdokkaita.

Legolas: työ edistyy, yli puolet lehden sisällöstä kasassa.

11. Seuraava kokous

Tiistaina 21.6.2022 klo 19 Zoomissa