Hallituksen kokous 7/2021-2022 (21.6.2022)

Suomen Tolkien-seura Kontu ry:n hallituksen kokous 7/2021–22.
Ti 21.6.2022 klo 19.00
Zoomissa.

Paikalla: Taru Heikkinen (vpj), Elias Jungman, Hanna Jungman, Mikko Nikkilä, Miikka Uotila, Sonja Virta, Susanna Keinänen (kohdasta 5), Lotta Raatikainen (kohdasta 6), Olli Pitkänen (kohdasta 9), Liisa Kujala (kohdasta 11)

1. Kokouksen avaus

Varapuheenjohtaja Taru Heikkinen avasi kokouksen klo 19.06.

2.  Laillisuus ja päätösvaltaisuus

Kokous todettiin lailliseksi ja päätösvaltaiseksi.

3. Sihteerin valinta

Valittiin kokouksen sihteeriksi Sonja Virta.

4. Esityslistan hyväksyminen

Esityslista hyväksyttiin sellaisenaan.

5. Posti

Toukokuun lopussa postissa on ollut Tähtivaeltaja-lehti ja verotuspäätös vuodelta 2021.

6. Aiemmin käsiteltyjä asioita

Ei aiemmin käsiteltyjä asioita.

7. Tulevat miitit

Syysmiittiä varten on varattu Mallinkaisten leirikeskus 14.-16.10.2022.

The Miitin järjestäjillä on kokous viikolla 28. Vuosijuhlan menu on edistynyt. Anna Saarimaa ostaa pöytäliinoja Tokmannista.

8. Myyntitavarat

Lasinaluset: Susanna Keinänen kertoo, että Bizay-yritys oli liian hyvä ollakseen totta. Tilaus tehty 30. tai 31.5., mutta 72 tunnin toimitusta ei ollutkaan saatavilla. Toimitusajaksi valittiin 9.6., mutta tämä ei toteutunut. Kuriirifirman kanssa on ollut ongelmia. Paketin pitäisi olla noudettavissa tämän viikon torstaina tai ensi viikon maanantaina. Paketissa on 50 kappaleen kokeiluerä, hintaa noin 32 euroa. Susanna on tehnyt myös tarjouspyyntöjä luotettavamman oloisille yrityksille, mutta ei ole vielä ehtinyt katsoa niitä läpi.

9. Finncon

Myyntipöytä on vahvistettu Finnconin puolelta, mutta muuta infoa ei ole tullut. Seura pitää myyntipöytää la ja su. Olli Pitkänen tuo myyntitavaroita Hanna Jungmanille, joka tuo niitä coniin pe-iltana. Sonja tuo huomassaan olevia myyntitavaroita coniin la-aamuna. Taru Heikkinen voisi hakea kaikki myyntitavarat luokseen ennen The Miittiä, ja tuoda sitten The Miittiin.

iZettle-korttilaitteen toimimiseksi tarvitaan vielä pöytäkirjanote. Olli hoitaa asian loppuun.

Susanna tuo käteiskassan Finnconiin.

Susanna tekee myyntipöytävuoroista Excelin ja aiheesta keskustelun Käärmeeseen sekä laittaa tiedon Brandagamban ja Morelin sähköpostilistoille. Tehdään myös WhatsApp-ryhmä Finnconin myyntipöytää hoitaville.

Miikka Uotila tulostaa mahdollisesti flaijereita.

Sonja tekee ohjeet iZettlen käyttöön.

10. Suomenlinna-piknik

Miikka on ainakin tulossa. Sonja laittaa topikkiin kysymyksen siitä, onko piknikille tulijoita. Tämän perusteella katsotaan yhteislähtö ja se, ostetaanko kertakäyttömukeja ja juomia.

11. Muut esille tulevat asiat

Kilometrikorvaus The Miittiin osallistujien hakijoille: Vanha korvaus on ollut 0,12 €/ kilometri, mutta nykyisillä bensan hinnoilla tämä ei riitä. Kilometrikorvaukseksi päätettiin 0,20 € / kilometri.

Mikko Nikkilä kertoi, että sähköpostilistalasku on maksettu.

Korjaamo Kinon TSH-elokuvakimaraa 19.-21.8. varten ehdotettu myyntipöytä sekä mahdollisesti esitys vanhoista Tolkien-filmatisoinneista on Korjaamolle mieluinen.

Hobittilan Sanomat on viivästynyt, mutta se on postitettavana.

Olli Pitkänen laittaa Käärmeeseen vaalikokouksen tiedot.

Susanna tekee vaalikokoukseen budjetin, ja Olli kirjoittaa toimintasuunnitelman.

Keskusteltiin tulevan hallituksen kokoonpanosta.

Legolaksen painattamiseen kannattaa ensi vuoden budjettiin varata 250 € (100 kpl). Hobittilan Sanomien postituslasku on ollut 110 €. Arvioidaan, että Legolaksen postitus maksaisi kaksinkertaisesti. Legolas ja Hobittilan Sanomat kannattaa lähettää samassa paketissa.

12. Seuraava kokous

Seuraava kokous pidetään The Miitissä pe 22.7. klo 11-12.

13. Kokouksen päätös

Varapuheenjohtaja päätti kokouksen klo 20.21.